Garantie Nieuwe procedure voor garantie rekenmachines! Nu zijn er in overleg met CASIO en TEXAS INSTRUMENTS belangrijke wijzigingen doorgevoerd voor deze garantieprocedure, die het voor iedereen makkelijker maken.Wat te doen bij een defecte machine:CASIOU gaat naar www.camtech.nl en links onder klikt u op Aanmelding Reparatie, vervolgens vult u de gevraagde gegevens in op het reparatieformulier, bij merk blijft Casio staan, bij Camera vult u in Overig en bij serienummer het type/modelnummer van de rekenmachine. Bij klachtomschrijving de omschrijving van het defect. Vervolgens drukt u linksonder op verzend en print, één exemplaar houdt u zelf, het andere stuurt u (voldoende gefrankeerd) met de machine naar Camtech, Belgiëlaan 1E, 2391 PH HAZERSWOUDE (ITC). Binnen enkele dagen ontvangt u uw gerepareerde of nieuwe machine retour.TEXAS INSTRUMENTSU neemt rechtstreeks contact op met de klantenservice van Texas Instruments Tel. 00 800 48422737 of per E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en geeft een omschrijving van de klacht, TI plaatst een vervangingsorder en u ontvangt per mail een retourlabel. Uw machine kunt u dan in een envelop of als pakketje voorzien van het retourlabel afgeven bij het postkantoor, deze zal uw pakketje gratis versturen. U ontvangt binnen enkele werkdagen een nieuwe machine thuis.Bovenstaande zal leiden tot een efficiëntere en snellere afhandeling van de defecte en voor garantie in aanmerking komende machines. Let op! Displaybreuk en batterijen vallen niet onder garantie.Voor beide procedures heeft u geen originele factuur nodig, de vermelding dat de rekenmachine via school bij ons is gekocht is voldoende.Vanaf heden zullen wij defecte machines niet meer zelf kunnen verwerken.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerdMet vriendelijke groet,Scheepstra RekenmachinesHarry Noordhof Vorige Volgende