Veelgestelde vragen Hieronder vindt u onze veelgestelde vragen (FAQ). Mocht u na het lezen van deze veelgestelde vragen toch nog ergens niet uitkomen, dan helpen we u vanzelfsprekend graag verder.Hoe kan ik bestellen?Ik kan me niet (meer) aanmelden of inloggen bij de webwinkel. Wat moet ik doen?Hoe kan ik betalen?Wat zijn de verzendkosten?Kan mijn bestelling ergens anders worden afgeleverd?Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?Hoe kan ik een product retour sturen?Wat zijn de openingstijden van onze klantenservice?Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over mijn bestelling of levering?Ik kan mijn vraag niet vinden op deze pagina?Screenprotector ontbreekt bij de zending?Heeft de rekenmachine standaard bescherming?Is een beschermetui noodzakelijk?Hoe kan ik bestellen?U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze website www.rekenshop.nl. Deze zal zo spoedig mogelijk door ons worden verwerkt en wij zullen u hiervan een opdrachtbevestiging sturen op het door u ingevulde e-mailadres. Ook kunt u ons telefonisch uw bestelling doorgeven tijdens kantooruren. Ons telefoonnummer is: 0512 538353. Onze afdeling verkoop helpt u dan graag verder met uw bestelling en eventueel kunnen ze u advies geven.Ik kan me niet (meer) aanmelden of inloggen bij de webwinkel. Wat moet ik doen?Er zijn een aantal stappen die u kunt volgen om dit op te lossen.a. Controleer of u de gebruikersnaam (e-mail adres) en het wachtwoord correct heeft ingevoerd.b. Let eventueel op het gebruik van hoofdletters, kleine letters en cijfers in uw wachtwoord.c. Kunt u nog steeds niet inloggen, dan kunt u klikken op de link "Wachtwoord vergeten?" In het volgende veld kunt u uw gebruikersnaam (e-mail adres) invoeren en de webwinkel stuurt u dan automatisch een nieuw wachtwoord toe. Dit wordt verstuurd naar het e-mail adres dat bij ons bekend is.d. Lukt het na de bovenstaande stappen nog niet om in te loggen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder. Ons telefoonnummer is 0512 538353.Hoe kan ik betalen?U kunt bij rekenshop.nl op de volgende manieren betalen:- iDeal U kunt in uw eigen bankomgeving een veilige betaling doen. U ontvangt direct een bevestiging van uw betaling en wij zullen voor een correcte uitvoering van uw bestelling zorgen.Wat zijn de verzendkosten?Uw bestelling is incl. verzendkosten. Kan mijn bestelling ergens anders worden afgeleverd?Ja, dat is mogelijk. U kunt een ander afleveradres opgeven. Uw bestelling zal dan op het door u gewenste afleveradres worden afgeleverd. De factuur ontvangt u dan op het door u opgegeven factuuradres.Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?Indien u voor 16.30 uur bestelt, zal uw bestelling binnen 2 werkdagen bij u worden afgeleverd. Uw bestelling zal tijdens kantooruren op het afleveradres worden bezorgd. Indien u een andere datum wenst, neem dan gerust contact op met onze afdeling verkoop.Hoe kan ik een product retour sturen?Graag ontvangen wij, voordat u een artikel retour stuurt, hiervan een melding per mail of per telefoon.Wij zullen dan uw klacht in behandeling gaan nemen en een afspraak met u maken wanneer de zending eventueel retour gehaald kan worden.Wat zijn de openingstijden van uw klantenservice?U kunt ons telefonisch of per e-mail bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur en 17:00 uur. Indien u ons een bericht stuurt , buiten deze openingstijden, dan zullen wij uw bericht de eerstvolgende werkdag zo spoedig mogelijk lezen en u indien van toepassing antwoorden of bellen. Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over mijn bestelling of levering?We doen ons uiterste best om uw bestelling met de meeste zorg te behandelen. Is er desondanks toch wat misgegaan met uw bestelling of de levering, dan horen wij dit graag van u.Neemt u daarvoor dan zo spoedig mogelijk contact ( binnen 48 uur ) met ons op, zodat we u verder kunnen helpen.Ik kan mijn vraag niet vinden op deze pagina?U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen (0512 538353) of mailen via het e-mail formulier.Wij zullen dan ons uiterste best doen om uw vraag te beantwoorden.Screenprotector ontbreekt bij de zending?Screenprotectors voor thuislevering worden separaat per post verstuurd, meestal ontvangt u deze direct na uw bestelling nog voor de door u ingevulde gewenste leverdatum. Heeft de rekenmachine standaard bescherming?Alle rekenmachines zijn standaard voorzien van een hardcover schuifdeksel. Is een beschermetui noodzakelijk?Alle rekenmachines zijn standaard voorzien van een hardcover schuifdeksel die bescherming biedt, een beschermetui is dus niet noodzakelijk maar wel handig omdat men hierin nog wat extra gebruiksmaterialen kwijt kan. Vorige Volgende